BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, September 17, 2009

yeay hari raya!

Assalamualaikum semua!
:pompom:Hoorey!Hari Raya datang lagi!bestnya!Boleh beraya dekat rumah orang kan?Dapat duit raya!Ha,boleh makan banyak-banyak!Masa puas ni kita cepat rasa panas dan lapar kan?
:hot:Wafiq pun sama.Kawan-kawan jangan bersin tau!
:bye:Hehe.Main-main sajelah.Raya ni wafiq balik Mersing!Kawan-kawan?Nanti bolehlah wafiq jumpa Faris,Faez,Hassan,0mar,Biby,Ecah,Aqil,dan ramai lagilah.Nanti wafiq nak bawak mercun dengan bunga api boleh main sama-sama dekat kampung nanti kan?Tapi jangan main meriam pulak.Nanti tangan atau jari putus macam dalam suratkhabar.Macammana nak salam orang masa raya nanti?Tak dapat duit raya kan?hahaha...
:laugh:Okaylah.Wafiq nak main game ben10 ni.Wafiq dah siap kemas baju untuk balik raya esok hari.Bye,Assalamualaikum.Selamat menyambut Hari Raya dan Maaf Zahir Batin!

jom kita nyanyi sama-sama nak!


6 transformers:

nurul hidayah roslan said...

wafiq=D

selamat hari raye=)=) puase penuh tak tahun nie?

igt tak kak hidayah? ceh=)

BabYMe said...

samat ari raye wapiq

♥Nurul Aqilah | Swift♥ said...

hoi wapiq!Samat ari Raya!Aku nak duit lah!Bak sini rm10o!!!Haha

Muhammad Wafiq said...

Kak Dayah,selamat hari raya juga!
Wafiq tetinggal sat hari la .:Phehe
mestilah ingat kakDayah~

Muhammad Wafiq said...

masturah,selamat hari raya jugak!

Muhammad Wafiq said...

Kakngah,oi.nak duit pergi cari dalam tong sampah lah.hehe :P